پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید شهردار و جمعی از مدیران شهرداری از مرکز رشد فناوری گناباد

بازدید شهردار و جمعی از مدیران شهرداری از مرکز رشد فناوری گناباد

- 1402/05/09

شهردار گناباد و جمعی از مدیران شهرداری از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، حسین زاده، شهردار گناباد، خاکشور، مسئول واحد خدمات شهرداری و رضا نصیرزاده، سرپرست سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری به منظور آشنایی با فرایندها و فعالیت هسته‌ها و واحدهای فناور در مرکز رشد فناوری گناباد حضور یافتند.

 

در این نشست تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد به معرفی فعالیت مراکز رشد و حمایت‌های انجام شده از واحدهای فناور  پرداخت و در ادامه فعالیت و زمینه کاری واحدهای فناور فعال و مستقر را بیان داشت.

شهردار گناباد ضمن طرح مشکلات پیش روی شهرداری، به لزوم استفاده از محصولات و خدمات واحدهای فناور و دانش‌بنیان برای پیشبرد و بهبود خدمات شهرداری در شهرستان تاکید داشت.

 

در پایان این نشست در مورد نحوه همکاری با شرکت‌های مرتبط و نحوه حمایت از ایده‌های نوآورانه کاربردی و اجرایی ویژه مدیریت شهری تبادل نظر صورت گرفت.

دانلود پیوست خبر حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.